![contratokfondo.jpg](http://www.mpifma.ro/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.mpifma.ro/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.mpifma.ro/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
![](http://www.mpifma.ro/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
Plătiți numai pentru serviciile pe care le utilizați
Ne adaptăm nevoilor dumneavoastră
![](http://www.mpifma.ro/wp-content/plugins/revslider/public/assets/assets/dummy.png)
NOUL CONTRACT OK
pentru întreținerea ascensorului sau a scării rulante
SERVICIU PRIETENOS
- Relație de încredere.
- Anticiparea problemelor.
- Soluționare rapidă.
- Îndeplinire eficientă a angajamentelor.
SERVICIU TRANSPARENT
- Claritatea contractului dumneavoastră.
- Alegeți serviciile de care aveți nevoie.
- Plătiți numai pentru ceea ce utilizați.
- Aveți la dispoziția dumneavoastră informații veridice despre starea ascensorului și calitatea funcționării acestuia.
SERVICIU DESCHIS
- Programe de întreținere personalizate.
- Servicii în funcție de nevoile dumneavoastră.
- Contract de întreținere personalizată în funcție de utilizarea instalației dumneavoastră.
SERVICIU DIGITAL
- Îmbunătățește eficiența.
- Crește disponibilitatea și controlul utilizării ascensorului.
- Control, întreținere și monitorizare de la distanță.
SERVICIU MULTIMARCĂ
- Efectuăm întreținerea ascensorului dumneavoastră cu garanție de service indiferent de marcă.
SERVICE 24 DE ORE/CONTROL LA DISTANȚĂ
- Vă punem la dispoziție un serviciu de asistență tehnică telefonică.
- Dacă panoul dumneavoastră de comandă permite acest lucru, efectuăm întreținerea preventivă a ascensorului prin control la distanță.
NOUL CONTRACT OK:
Ne adaptăm nevoilor dumneavoastră
Un ascensor más seguro.
Conectados desde cualquier lugar.
Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.
Todos los datos siempre disponibles.
Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.
La mejor forma de ahorrar.
Siempre tendrás actualizado tu ascensor.
![](/wp-content/uploads/2022/09/icono1.png)
SERVICII DE BAZĂ INCLUSE
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Inspecții preventive de întreținere
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Service reparații defecțiuni
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Serviciu non-stop de salvare a persoanelor
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Asistență în cadrul inspecțiilor periodice ale organismelor de control autorizate
![](/wp-content/uploads/2022/09/icono2.png)
ALEGEȚI TIPUL DE ÎNTREȚINERE PREVENTIVĂ DE CARE AVEȚI NEVOIE
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Între 3 și 12 inspecții pe an
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Pentru respectarea reglementărilor
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Pentru extindere în funcție de nevoile dumneavoastră
![](/wp-content/uploads/2022/09/icono3.png)
ALEGEȚI NIVELUL DE SERVICE DORIT PENTRU REPARAREA DEFECȚIUNILOR
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Asistență tehnică de luni până vineri
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Asistență tehnică de luni până duminică
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Asistență preferențială a defecțiunilor în 2h
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Asistență tehnică a defecțiunilor 365
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Asistență defecțiuni 24h
![](/wp-content/uploads/2022/09/icono4.png)
EVITAȚI SURPRIZELE DE PE FACTURA REPARAȚIILOR
Alegeți tipul de piese de schimb pe care doriți să le includeți în contract:
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Materiale utilizate în mod obișnuit
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Piese mari
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Piese complete
![](/wp-content/uploads/2022/09/icono5.png)
INCLUDEȚI ȘI ALTE ACCESORII
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Instalarea iluminatului eco-eficient cu LED-uri
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Verificări de întreținere adaptate programului dumneavoastră și care nu vă întrerupe activitatea
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Serviciu de curățenie a cabinei panoramice
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Recuperarea obiectelor din fundătura puțului
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Raport anual al stării dispozitivului
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Extinderea la 7 ani de garanție
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Aplicația MP MyLIFT pentru a accesa informațiile despre cele mai recente revizii și documentele contractuale și de facturare ale ascensorului dumneavoastră.
![](/wp-content/uploads/2022/09/icono6.png)
SERVICIU TELEFONIC DE SALVARE PENTRU PERSOANELE BLOCATE
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Vă oferim diferite posibilități de respectare a standardului EN81/28 pentru comunicarea cu exteriorul cabinei în caz de blocare.
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Reînnoiți dispozitivul 2G și evitați pana de curent digital, astfel încât să nu rămâneți fără serviciu în caz de blocare.
![](/wp-content/uploads/2022/09/icono7.png)
ASCENSOR CONECTAT
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Acest kit permite transformarea ascensorului într-un dispozitiv conectat pentru a comunica cu exteriorul în cazul persoanelor blocate în cabină.
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
Precum și posibilitatea de a monitoriza posibilele incidente și utilizări ale dispozitivului.
![](/wp-content/uploads/2022/09/tick1ok.png)
MP CALLMYLIFT este o aplicație care vă permite să chemați ascensorul și să precizați destinația fără a apăsa butoanele.
-
-
SERVICII DE BAZĂ INCLUSE
Inspecții preventive de întreținere
Service reparații defecțiuni
Serviciu non-stop de salvare a persoanelor
Asistență în cadrul inspecțiilor periodice ale organismelor de control autorizate
-
-
ALEGEȚI TIPUL DE ÎNTREȚINERE PREVENTIVĂ DE CARE AVEȚI NEVOIE
Între 3 și 12 inspecții pe an
Pentru respectarea reglementărilor
Pentru extindere în funcție de nevoile dumneavoastră
-
-
ALEGEȚI NIVELUL DE SERVICE DORIT PENTRU REPARAREA DEFECȚIUNILOR
Asistență tehnică de luni până vineri
Asistență tehnică de luni până duminică
Asistență preferențială a defecțiunilor în 2h
Asistență tehnică a defecțiunilor 365
Asistență defecțiuni 24h
-
-
EVITAȚI SURPRIZELE DE PE FACTURA REPARAȚIILOR
Alegeți tipul de piese de schimb pe care doriți să le includeți în contract:
Materiale utilizate în mod obișnuit
Piese mari
Piese complete
-
-
INCLUDEȚI ȘI ALTE ACCESORII
Instalarea iluminatului eco-eficient cu LED-uri
Verificări de întreținere adaptate programului dumneavoastră și care nu vă întrerupe activitatea
Serviciu de curățenie a cabinei panoramice
Recuperarea obiectelor din fundătura puțului
Raport anual al stării dispozitivului
Extinderea la 7 ani de garanție
Aplicația MP MyLIFT pentru a accesa informațiile despre cele mai recente revizii și documentele contractuale și de facturare ale ascensorului dumneavoastră.
-
-
SERVICIU TELEFONIC DE SALVARE PENTRU PERSOANELE BLOCATE
Vă oferim diferite posibilități de respectare a standardului EN81/28 pentru comunicarea cu exteriorul cabinei în caz de blocare.
Reînnoiți dispozitivul 2G și evitați pana de curent digital, astfel încât să nu rămâneți fără serviciu în caz de blocare.
-
-
ASCENSOR CONECTAT
Acest kit permite transformarea ascensorului într-un dispozitiv conectat pentru a comunica cu exteriorul în cazul persoanelor blocate în cabină.
Precum și posibilitatea de a monitoriza posibilele incidente și utilizări ale dispozitivului.
MP CALLMYLIFT este o aplicație care vă permite să chemați ascensorul și să precizați destinația fără a apăsa butoanele.
Suntem aici ca să vă ajutăm.
Scrieți-ne sau sunați-ne la +40 21 312 07 01.
Portofoliu de servicii de întreținere
ASCENSOARE
![](/wp-content/uploads/2020/09/mantenimiento01-uai-258x193.jpg)
SCĂRI RULANTE ȘI TROTUARE RULANTE
![](/wp-content/uploads/2020/09/mantenimiento02-uai-258x193.jpg)
PLATFORME ȘI ASCENSORI PENTRU SCĂR
![](/wp-content/uploads/2020/09/mantenimiento03-uai-258x193.jpg)
Mentenanță preventivă conform legislației
Creștem disponibilitatea și viața utilă a instalației.
Mentenanță Corectivă
Reparăm rapid și eficient orice defecțiune a instalației.
Mentenanță Predictivă
De la unitatea de control la distanță a diverselor variabile putem afla și informa despre starea de funcționare a instalației. Prevenim apariția defecțiunilor.
Întreținere Multimarcă
Prioritar este să cunoaștem diferitele manevre ale ascensorului, indiferent de tehnologia dvs.
În laboratoarele noastre dispunem de diferite simulatoare a principalelor manevre ale ascensoarelor de pe piață.
Rețeaua noastră de tehnicieni de întreținere, cu o vastă experiență în toate mărcile, oferă servicii excelente la un preț competitiv.
![](/wp-content/uploads/2020/09/mantenimiento-multi-uai-258x172.jpg)
![](/wp-content/uploads/2020/09/mantenimiento-modernizacion-uai-258x212.jpg)
Modernizarea Ascensorului
Modernizarea parțială a unei instalații mărește durata de viață a ascensorului și crește valoarea clădirii.
Flexibilitatea bugetului și opțiunea modernizării etapizate.
Garanția unui loc de muncă bine făcut și a produs de lungă durată.
Întreținerea Ușilor Automate
Oferim utilizatorilor de uși automate toată experiența în ascensoare din punct de vedere al siguranței,
precum și disponibilitatea noastră.
– UȘI DE GARAJ – UȘI INDUSTRIALE – BARIERE ȘI BORNE – UȘI PIETONALE –
![](/wp-content/uploads/2020/09/mantenimiento05-uai-258x62.jpg)
PRESTĂM ALTE SERVICII
- Formare specifică pentru responsabilul instalației.
- Audituri de calitate, siguranță și PRP.
- Programe de control al siguranței.
- Program flexibil.
- Serviciu de asistență tehnică prelungit (24 de ore/365 de zile).
- Asistență tehnică în cadrul inspecțiilor regulamentare (OCA).
Tehnologie „connected lifts”
Crește disponibilitatea și controlul utilizării ascensorului.
Conectivitatea ascensoarelor noastre ne permite să le controlăm în permanență pentru a preveni posibile incidente. Așa sunt mai sigure și operative în permanență.
SIGURANȚA ARE PRIORITATE
Produs proiectat, fabricat și instalat conform standardelor de siguranță internaționale, locale și specifice.
- Întreținere la fața locului și prin monitorizare la distanță. Asigurăm funcționarea corectă a ascensorului 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.
- Siguranță (sau asistență) directă pentru pasageri: comunicare cu utilizatorii cabinei 24 de ore și salvare automată, fără să fie nevoie de alimentare electrică a clădirii.
- Garantăm siguranța ascensorului dvs. de-a lungul timpului prin intermediul unei mentenanțe proiectate special pentru fiecare instalație, în funcție de utilizare și circumstanțe, precum și actualizarea cu noi tehnologii.
Descărcați catalogul nostru de Întreținere a ascensoarelor
Referințe